آخرین بروزرسانی :  سه شنبه 6 آذر1397  


پرینت

معرفی و تاریخچه پژوهشکده سیستم های پیشرفته صنعتی

پژوهشکده سیستم های پیشرفته صنعتی (شرکت سهامی خاص) پس از 22 سال فعالیت، با به روزآوری رویکرد و موضوع ارائه خدمات،  فعالیت خود را از نیمه دوم سال 1391 مطابق چارچوب جدید بازطراحی نمود. حوزه های فعالیت شرکت در حال حاضر عبارتند از:

1)    تدوین استاندارد،

2)    ممیزی و صدور گواهینامه سیستم های مدیریت ( کیفیت، ایمنی، محیط زیست، انرژی و ...) و ترویج استقرار این سیستم ها،

3)    بازرسی و صحه گذاری محصولات،

4)    ارائه خدمات آموزشی،

استراتژی این شرکت از همان ابتدا کوچک و چابک نگه داشتن ستاد خود و توسعه شبکه متخصصان در حوزه ماموریت های شرکت بوده است. اجرای این استراتژی باعث گردیده که ضمن کاهش چشمگیر هزینه ها، امکان استفاده از خدمات نیروهای متخصص فراهم گردد.

  • این شرکت با ارائه خدمات ممتاز و متمايز در حوزه آموزش توانسته است جايگاه خود را به عنوان يك سازمان كليدی در ارائه دانش و راهكار هاي اجرايی مرتبط در حوزه هاي مختلف كسب و كار در قالب دوره ها و کارگاه­های آموزشی مطرح نمايد.

     حرکت رو به رشد سازمان‌های ایرانی، تغییرات سریع محیط و تکنولوژی و افزایش رقابت در سطح ملی و بین‌المللی در سال‌های اخیر نیاز سازمان‌ها را به توانمندسازی پرسنل خود، بیش از پیش افزایش داده است. اکثر سازمان‌ها به دنبال آموزش‌هائی هستند که علاوه بر انتقال مفاهیم تئوری مرتبط، بتوانند مفاهیم را به صورت کاملاً کاربردی در اختیار پرسنل آن‌ها قرار دهد، به گونه‌ای که افراد آموزش دیده بتوانند آموخته‌های خود را به اجرا گذاشته و به بهبود عملکرد سازمان کمک نمایند. برهمین اساس این شرکت، برگزاری دوره های آموزشی خود را در راستای افزایش پتانسیل سازمان ها و توسعه مهارت های کاربردی و جدید شرکت کنندگان، هدف گذاری نموده است. به روز بودن، تنوع، کاربردي بودن و تلاش براي پوشش کليه نيازهاي آموزشي مشتریان، اولويت اول و اساسی خدمات آموزشي ما می باشد.

    مدیریت آموزش این شرکت مسئوليت برنامه ريزي، آماده سازي و برگزاري دوره هاي آموزشي متناسب با نیاز مشتریان را بر عهده دارد. با هدف ارائه خدمات آموزشی بهتر، محتوای کلیه ی دوره های عمومی و تخصصی با تمرکز بر نیاز مشتریان و استفاده از به روزترین موضوعات علمی، توسط مدرسین و متخصصین صنعت و دانشگاه تدوین می گردد. مدرسین این شرکت جزء اساتید تراز اول کشور بوده و همکاری اساتید بزرگواری همچون پرفسور حیدری (پدر علم مذاکره تجاری ایران)، استاد الاهیان (مدرس و نویسنده کتب متعدد و مرجع در حوزه قانون کار و تامین اجتماعی)، نشان از اعتماد اساتید تراز اول کشور به این شرکت و مؤید اعتبار دوره های آموزشی این شرکت می باشد.

    تنوع حوزه های مختلف تحت پوشش دوره های آموزشی، یکی دیگر از مزیت های این شرکت می باشد به گونه ای که شرکت ها و افراد می توانند تمامی نیاز های آموزشی خود را با رعایت یکپارچگی زمان و کیفیت از طریق این شرکت برآورده نمایند.

    این شرکت ضمن رعایت معتبرترین استاندارد های بین المللی آموزشی، در راستای کسب و ارتقاء رضایت مشتریان نسبت به مدیریت هزینه ها به گونه ای اقدام نموده که قیمت پیشنهادی به مشتریان در شرایط کیفی برابر، به مراتب کمتر از قیمت های بهترین موسسات آموزشی کشور می باشد.

     

    اعتبار ها و مجوز های کسب شده:

    1- اخذ تائیدیه از سازمان ملی استاندارد ایران به شماره 84169 مورخ 93/11/04 جهت برگزاری دوره­ های آموزشی در زمینه های:

    • تدوین استاندارد،
    • سیستم های مدیریتی،
    • تکنیک های کیفیت،
    • فنی و مهندسی در رشته های برق و الکترونیک- صنایع شیمیایی و پلیمر- مکانیک و فلزشناسی.

    در سطح ملی و با کسب امتیاز 895 (از 1000 امتیاز) و احراز رتبه اول.

    مشتریان محترم می توانند از طریق وب سایت سازمان ملی استاندارد به آدرس WWW.ISIRI.ORG در قسمت "دفتر امور آموزش و ترویج/ بخش تائیدیه مراکز آموزشی همکار/ فهرست مراکز آموزشی همکار" نام این شرکت را به عنوان دارنده این اعتبار ملاحظه فرمایند.

    2- اخذ مجوز برگزاری دوره های حفاظت در برابر اشعه از مرکز نظام ایمنی هسته ای کشور به شماره 305/799/16-م مورخ 05/02/94 در سطح ملی و در زمینه های:

    • دوره مقدماتی حفاظت در برابر اشعه ویژه مراکز تاسیسات هسته ای،
    • دوره مقدماتی حفاظت در برابر اشعه ویژه مراکز پزشکی،
    • دوره حفاظت در برابر اشعه ویژه مراکز کار با  لیزر.

    مشتریان محترم می توانند از طریق وب سایت مرکز نظام ایمنی هسته ای کشور به آدرس WWW.AEOI.ORG.IR/INRA در قسمت "شرکت های مورد تائید واحد قانونی/مراکز دارای مجوز برگزاری دوره آموزش حفاظت در برابر اشعه" نام این شرکت را به عنوان دارنده این مجوز ملاحظه فرمایند.

     

    خدمات ویژه

    با توجه به اینکه فعالیت های آموزشی در تعامل مستقیم و کامل با مشتریان می باشد؛ نیاز به سیاستی مناسب می باشد تا رضایت مشتریان هر چه بیشتر کسب گردد، در این راستا بخش آموزش اقدامات ذیل را در دستور کار خود قرار داده است:

    1-   امکان شخصی سازی سرفصل دوره های آموزشی،

    2-   امکان بررسی رزومه مدرسین (برای نماینده شرکت ها) قبل از ثبت نام و یا برگزاری دوره های اختصاصی،

    3-   دریافت نظرات و پیشنهادات فراگیران حین و بعد از برگزاری دوره ها و ارائه بازخورد به مشتریان،

    4-   امکان ارائه گزارش برگزاری دوره و خلاصه سازی نظر سنجی فراگیران جهت دوره های اختصاصی شرکت ها،

    مشتریان گرامی می توانند به صورت مستمر عملکرد آموزش این شرکت را از طریق صفحه اصلی
    وب­سایت شرکت مشاهده نمایند. تعداد نفر-ساعت خدمات آموزشی ارائه شده و تعداد فراگیرانی که از خدمات آموزشی این شرکت استفاده نموده اند نشانه استقبال بی نظیر شرکت ها و فراگیران از خدمات آموزشی این شرکت می باشد.

    این شرکت در راستای رفاه مشتریان، نسبت به ایجاد شرایط ثبت نام آنلاین و پرداخت شهریه به دو طریق پرداخت آنلاین از طریق درگاه پرداخت اینترنتی و پرداخت بانکی و افزودن تصویر فیش پرداختی به اطلاعات ثبت نام آنلاین، از طریق همین وب سایت اقدام نموده است.

    همچنین مشتریان گرامی می توانند از طریق درگاه خدمات آموزش در وب سایت، به اطلاعات متنوعی همچون لیست دوره های در حال پذیرش، تقویم آموزشی، قوانین و مقررات آموزشی دست یابند. دریافت خدمات متنوعی همچون استعلام اعتبار گواهینامه های آموزشی، درخواست صدور مجدد گواهینامه آموزشی، درخواست جزوات دوره های آموزشی، درخواست برگزاری دوره و ثبت نام در دوره نیز از طریق همین درگاه برای مشتریان عزیز فراهم گردیده است.

    مشتری گرامی، با اعلام انتقادات و پیشنهادات خود، ما را در ارتقاء سطح کیفیت خدمات و بهبود محصولات، یاری فرمائید.